سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
هولوکاست، آنچنان که ادعا می شود، کشتار منحصر به فرد و یگانه در تاریخ بشر است. به اینصورت که شش میلیون یهودی(که بعد ها این تعداد به9/5، 6/4، 2/1، ... و در آماری که تجدیدنظر طلبان منتشر کردند 780 هزار نفر تقلیل یافت) در طول جنگ جهانی دوم توسط ارتش نازی آلمان طبق برنامه ای از پیش تعیین شده، به دستور مستقیم هیتلر*به شکل وحشیانه و البته خاصی قتل عام شده اند. تعداد قابل توجهی از این عده ابتدا در اتاقهای گاز واقع در اردوگاههای اسیران جنگی توسط گاز سمی زیگون
B **خفه و سپس در کوره های آدم سوزی سوزانده شدند. مدعیان هولوکاست همچنین می گویند انگیزه و هدف از این کشتار، نسل کشی و نابود کردن یهودیان اروپا بود.

بر کسی پوشیده نیست که این واقعه ـ بر فرض وقوع ـ بسیار پردازش و بزرگنمایی شده است.جبهه شیطانی صهیونیسم با تمام توان و امکانات خود سعی در احیاء و اثبات این واقعه دارد. واقعیت آن است که در جریان جنگ جهانی دوم 60 میلیون نفر از مردم جهان از پای درآمدند ، چرا صهیونیست ها سعی دارند مرگ این 6 میلیون یهودی را در افکار عمومی دنیا تثبیت کنند؟ علت این همه اهتمام چیست؟ جعل کنندگان یا طراحان بزرگنمایی چه اهدافی را در سر می پرورانند؟ جواب کاملا مشخص است. براثر این تبلیغات، بر نیروهای متفقین فشار هایی وارد شد تا برای بازماندگان یهودی در فلسطین پناهگاه دائمی تاسیس کنند. از این رو تاسیس اسرائیل تنها سه سال پس از شکست آلمان، یکی از پیامد های هولوکاست به شمار می رود و داستان هولوکاست توجیه روانی قوی ای را برای کشتار مردم فلسطین در جنین، صبرا و شتیلا، دیریاسین، کفر قاسم، و ... و اشغال این سرزمین تامین نمود و نام کشوری جعلی به نام اسراییل در سازمان ملل به اصطلاح رسمی شد.

از جنگ جهانی دوم تا کنون، داستان هولوکاست دهها میلیارد دلار از طرف آمریکا و بیش از این مقدار به عنوان غرامت از طرف آلمان را موجب شده است. این ارقام سرسام آور که به راحتی از مرز 150 میلیارد دلار می گذرد، قطعا انگیزه بالایی برای تداوم بخشیدن به داستان جنجالی و بزرگنمایی شده هولوکاست از طرف اسرائیل و صهیونیسم جهانی ایجاد می کند.

هولوکاست به طور فزاینده ای در حال دارا شدن جنبه های یک دین است. نوعی مضمون مرگ و نجات و رهایی در تصویر انسانهای معصومی که کشته شدند اما در هاله ای از قداست خلل ناپذیر از قلب اسرائیل بر خاستند، وجود دارد.

هولوکاست دست تمام موافقان را به گرمی و گلوی تمام مخالفان را به سختی می فشارد. هر کس کوچک ترین جزئیات آن را مورد تردید قرار دهد، مرتدی است که دست کم سزاوار تحقیر و تمسخر است و بلکه ترجیحا شایسته محرومیت از امرار معاش و زندانی شدن است. نه تنها هولوکاست جنبه های دینی به خود گرفته است، بلکه تبدیل به یک صنعت عظیم جهانی ای شده است که میلیاردها دلار را به جیب صاحبان قدرت و ثروت سرازیر می کند. اما دلیل رونق گرفتن این داستان کلیشه ای و مزحک چیست؟ مگر در طول تاریخ از این دست اتفاقات که بسی هولناک تر و فجیع تر از هولوکاست بودند، رخ نداده است که احساسات جامعه بشری را این گونه جریحه دار کرده ست؟ در جریان جنگ جهانی دوم 60 میلیون انسان کشته شدند که سهم یهود بنا بر ادعای غربی ها و خصوصا صهیونیسم شش میلیون نفر بود، چرا این 6 میلیون نفر بر 54 میلیون قالب شدند؟ 

قدرت واقعی داستان هولوکاست در احساسات بشری بر انگیخته از آن نهفته است و این قدرت میسر نمی شد مگر با تبلیغات دروغین در مقیاسی وسیع و بزرگنمایی این رویداد با هزینه های هنگفت.

چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند:« دلایلی در دست است که نشان می دهد صهیونیستها با نازی های آلمان روابط نزدیک داشتند و ارائه آمارهای اغراق آمیز از کشتار یهودیان، خود وسیله ای برای جلب ترحم افکار عمومی و زمینه سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیستها بوده است؛ حتی دلایلی در دست است که عده ای از ارازل و اوباش غیر یهودی شرق اروپا را به نام یهودی به فلسطین کوچانیدند تا با پوشش حمایت از بازماندگان قربانیان نژادپرستی، یک حکومت معاند اسلام را در قلب جهان اسلام نصب کنند و پس از سیزده قرن یک گسستگی بین مشرق و مغرب اسلامی ایجاد نمایند»

پی نوشت:ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*هیچ سندی دال بر اینکه هیتلر دستور قتل عام یهودیان را صادر کرده باشد توسط دادگاه نورمبرگ ارائه نشد.
**کشتار یهودیان توسط این گاز در آن زمان با امکانات موجود امکان نداشت و این نحوه کشتار برای آلمان ها مقرون به صرفه نبود. 
                                          بر گرفته از کتاب گریز از آینده


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 234329
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ