بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام؛
باز هم زمزمه هایی به گوش میرسد از خیانت مجدد خائنین. باز هم ذره ای، سخن با رهبر کبیر انقلاب به گزافه گفت. سوال دارید ؟ از سربازان امام خامنه ای بپرسید. بی جا می کنید بیانیه می دهید، گستاخی را به حد اعلا رسانده اید . بگذار برایت بگویم تو از کجا می سوزی ، گفته بودی احترام امام به رای مردم ، هنوز هم در توهمی ، هنوز هم به دنبال قدرتی، شهوت قدرت طلبی چشمانت را کور و گوشهایت را کر و عقلت را زایل کرده است، ای منافق. گفته بودی از نگرانی های امام مبنی بر تحجر و خود رایی در آینده انقلاب، خوب راست گفت معمار کبیر انقلاب، مگر نه این است که خود تو مصداق تحجر و خود رایی در الان انقلابی؟ مگر نه این است که تو بودی که خواستی و اما نتوانستی دیکتاتور باشی؟ توضیحات را قبلا گفته ام ، دست و پا نزن. گفته بودی از خاکساری امام در مقابل معصومان علیهم السلام، اگر این مطلب را به یاد داری پس چرا به سربازانت دستور دادی به عزاداران عاشورا حمله کنند و پرچم معصوم پنجم علیهم السلام را به آتش بکشند؟ بیچاره دچار غفلت شدی خبر نداری .
آمده ای که را، فدای چه کنی؟ از چه دفاع می کنی؟ به چه قیمتی؟ مگر نه این که
امام منهای خط امام ، امامی بی هویت است*، پس، حسن منهای خط روح الله کبیر، حسنی بی هویت است، این را بفهم! حسن زمانی خمینی بود که در خط خمینی بود، الان حسن مصطفوی است.
هر کسی در باره حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ، برخلاف فکر امام بیندیشد، نباید مدعی شود که دنباله روی امام است**
. به یاد بیاور این سخن امام (ره) که فرمود: «ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است» و در جایی دیگر فرمود:«ولایت فقیه ادامه ولایت رسول الله است».و تویی که ولایت فقیه را در حد شعور ناچیز خود می خواهی زیر سوال ببری، آیا فکر می کنی در خط امامی؟ جوابت را رهبرم گفت، که:« انسان خود را در خط امام و دنباله رو امام بداند اما با کسانی که صریحا پرچم معارضه با امام و اسلام را بلند می کنند، در یک جبهه قرار گیرد و با آنها هم صدا شود. این با روش ، گفتار و کردار امام نمی سازد. نمی شود قبول کرد که امریکا ، انگلیس و موساد، سلطنت طلب و منافق بر روی یک محوری توافق کنند و جمع بشوند و آن محور ادعا کند که من در خط امام هستم و این قابل قبول نیست. »***
واگر منظورت از آن عده ای که مخالف تخلف، دروغ، فساد و خروج از قانون اساسی بودند، خودت و هم پالگی هایت هستید، بازهم که جک گفتی میرمولک!!!
اما گفته بودی نصیحت امام که فرمود:«کاری نکنید که نتوانید به مردم توضیح بدهید» فراموش شده است، راستش کم کم مطمئن شدم که تو بهره ای از خرد نداری، تو همانند مغیرة بن شعبه هستی که امیرالمومنین علی (ع) در باره ایشان فرمود:«او از دین به مقداری که او را به دنیا نزدیک کند بر گرفته و به عمد حقایق را بر خود پوشیده داشت، تا شبهات را بهانه لغزش های خود قرار دهد». آیا تو برای کارهایی که کرده ای و می کنی میتوانی به مردم توضیح دهی؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*، **، ***- بخشهایی از سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای
در نماز جمعه 14 خرداد 89


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 234306
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ