سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 ممنون از رییس جمهور محترم مان که دیروز با رفتار و نه فقط در گفتارش معنای نقد آزاد را تشریح کردند و با الفاظی محترمانه از منتقدانشان استقبال فرمودند.

 آقای رئیس جمهور 

اگر توافق نامه ژنو دولت شما که وزیر امور خارجه تان حاضر است به خاطر لو نرفتن متن آن تا پای استیضاح برود؛‌ توافق نامه برد-برد بود کسی به آن نقدی نداشت؛ ولی چه کنیم که مهر و موم کردن مفاد توافق نامه و پنهان کردن ان از مردم خبر دیگری به ما می دهد

آقای دکتر روحانی 

بهتر نبود این روزها یعنی چند روز بعد از اجرای توافق نامه ژنوتان سری به صف های سبد کالا می زدید تا با عمق درد مردم کشورتان نه؛ شهرتان آشنا شوید و شخصیت لگدمال شده مردم را از نزدیک ببینید! خودتان و خانواده تان هم در این صف ها می ایستید، معاون اول تان چطور؟ سایر وزرای تان؟ 

حالا بگویید کفه سنگین این توافق نامه به نفع چه کسی پایین کشیده شده است؟ ما یا 5+1؟

آقای رئیس جمهور

در جمع منتقدان این توافقنامه فقط ما کم سوادها (البته به اعتقاد شما نه به اعتقاد خودمان) قرار نداریم بلکه هستند اساتید دانشگاهی که به صورت کارشناسی به بررسی این توافق نامه پرداخته اند و البته به حرف های ما نیز رسیده اند. برخی خانواده های شهدا نیز در صف منتقدان توافق نامه ژنو قرار دارند؛ برخی نمایندگان مجلس هم همینطور آیا این ها از جایی خاص تغذیه می شوند؟ آیا این ها هم مثل ما کم سوادند!

آقای دکتر روحانی

توافق ژنو اجرا می شود و باز هم جان کری با وقاحت تمام حرف از گزینه های نظامی می زند و چقدر بد است که در 35 امین سالگرد انقلاب اسلامی هم عزت ملتمان به خاطر سبدهای کالای پر از اقلام خارجی دولتتان زیر سئوال رفت و هم پاسداران خون شهدای هسته ای کم سواد نامیده شدند.

آقای رئیس جمهور ما منتقدان این روزها حاضریم کم سواد خطاب بشویم ولی هیچ امتیازی به طرف غربی ندهیم.

پی نوشت: 

راستی بهتر است باسوادها حرف های دیشب وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگو های هسته‌ای که در کمیته روابط خارجی مجلس سنا بیان شد؛ بخوانند!!!

 

برگرفته از:http://modara92.blogfa.com


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 234335
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ