سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم رب الشهداء والصدیقین
سلام؛
به دعوت علی آقا که یک منتظر را قلم می زنند وارد این زنجیره وبلاگی شدم . موضوع این پست هم یک خاطره از امام خمینی (ره) است. چون سن و سال بنده به این جور چیزها قد نمی داد تصمیم گرفتم بازهم این موضوع را به جنگ ربط بدهم و سخنان رهبر کبیر انقلاب را بعد از پذیرش قطعنامه 598 باز گو کنم . با این که تکراری است اما بسی جای تامل و تفکر دارد این سخنان به کرات تکرار شده . تفسیر سخنان ایشان با شما.بعد از پذیرش قطعنامه ، ابهامات و سوالات فراوانی در باره علت پذیرش این قطعنامه در افکار عمومی به وجود آمد، که تا این زمان هنوز تمام زوایای آن روشن نشده است.امام دو روز پس از پذیرش قطعنامه 598 در پیامی مهم بخشی از واقعیات پذیرش قطعنامه را برای مردم اینچنین بازگو می کند:« تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع بودم اما با توجه به نظر تمام کارشناسان سیاسی و نظامی سطح بالای کشور قطعنامه را قبول کردم و آن را در مقطع کنونی به مصلحت نظام و انقلاب می دانم»
رهبر انقلاب همچون همیشه با صداقت با امت خود سخن می گوید و قبول قطعنامه را با نوشیدن جام زهر مقایسه می کند، ایشان می فرماید:«قبول قطعنامه به معنی پایان جنگ نیست، البته با اعلام این تصمیم حربه تبلیغات جهان خواران علیه ما کند شده است، اما دشمن از شرارت ها دست بر نداشته است و ما باید برای تجاوز احتمالی دشمن آماده و مهیا باشیم.»
امام با تجلیل از فرزندان دلاور خود، ملت را به هوشیاری و صبر و مقاومت در برابر وسوسه خناسان دعوت می کند و می نویسد: « در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد و نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند.»
امام با کلمات شیرین خود دلهای مهربان مردم را شیفته تر از گذشته می کند و می فرماید:« فرزندان انقلابی ام غرور مقدس و بغض و کینه انقلابی را در سینه ها نگهدارید»
 روح خدا پذیرش قطعنامه را تکلیف الهی خود می داند و به مردم می گوید:« عزیزانم، شما من را می شناسید و من هم شما را می شناسم. فرزندان انقلابی ام ، ای کسانی که حاضر نیستید از غرور مقدستان دست بر دارید، بغض و کینه انقلابیتان را در سینه نگه دارید و با خشم وغضب به دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزی از آن شماست »


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 234069
کل یاداشته ها : 95


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ